att fela är mänskligt

oh herregud, ibland krävs det lite vila för att hitta motivationen igen... i slutet på sommaren gav jag upp allt springande så nu sprang jag igen & det kändes att man inte sprungit på ett tag! + att jag älskar den här årstiden men får problem med andningen så fort det blir lite kallare ute. Va iaf jätte skönt så ska komma igång igen hade jag tänkt :p men gillar inte mina dojjer, är ingen adidas människa längre måste skaffa nya, nike men det får vänta ett tag...

när jag sprang tänkte jag på en sak, att saker man kan ångra att man gjort faktiskt gjorde så att du är där du är idag. Om jag inte hade gjort vissa saker som jag kan ångra så hade jag inte haft det jag har idag t.ex.

saknaden gör ont. trodde det alltid skulle vara vi, va svårt att tro något annat :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0