6999:- GIVE!

åkte omkring överallt kändes det som ... först bromma blocks där jag köpte mer rengöringsprodukter till facet, 950:- fan som hittat! eller?? sen köpte jag en bok och en stor latte :) hittade en jacka för bara 6999:- som jag blev kääääääär i !! oh... men det fick inte följa med hem hur mkt jag än ville.. fan . Efter det blev det snabbt förbi jobbet, mjukisar & skor till pojkvännen snäll som man är !! sen vidare hem till pappa för att hämta 2 fulla kartonger med priser! han ska sälja huset , snyft , där man växte upp och hade alla barndomsvänner, lovar att man inte hade kunnat bott på ngt annat ställe har helt klart haft e grym uppväxt där! känns lite trist att det ska säljas :/ men men ... sen fick det bli vällingby också där jag b.la. hittade en tröja jag kikat på en del som nu va på rea hihi 124 spänn ;)

Nu sitter jag & kollar på oth (: as hungrig! matmatmaaaaat ! Ikväll ska jag o pojken på bio ! =)
Himlen är oskyldigt blå blir det , HEJDÅÅÅÅÅÅÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0