för mycket tankar

jag kanske är just en sån där person som får tårar för fina filmer osv.. även fast man försöker tänka positivt så är det så jvla mkt känslor just nu, tårarna rinner , det bara är så. Jag kan säga till mig själv: gråt inte nu. Men det är omöjligt för det funkar inte så, det kommer när det kommer.Spelar ingen roll om jag är själv eller med någon annan , om jag kollar på tv eller går på stan, ute & springer eller äter.. Rätt som det är kommer dem. Kan le lite samtidigt när jag tänker på hur mycket du betyder för så många. När jag tänker på alla människor som tänker tillbaka på massa fina minnen tillsammans med dig. När jag tänker på hur många som kommer sakna dig samtidigt som du alltid kommer finnas kvar. Tillbringade hela förmiddagen hemma hos bror, vi diskuterade hur hemsk den här sjukdomen är. varför går det att bota huvudvärk ? varför går det inte att ta bort cancer? Jag tänker så jvla mycket just nu så alla tankar är som ett jvla trassel, går inte att få fram något, är så mycket jag vill säga fast det inte går att sätta fingret på det, jag förstår helt enkelt inte. Det enda jag vet är att du inte har ont längre och att du kommer finnas för alla vare sig man är i sverige , usa eller någon annan stans. du är så stark, det är ni allihopa ♥

 

nu ska jag gå & krama min pojkvän, ska inte säga något, bara krama han hårt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0