sovit på saken

och jag kan inte säga att det känns annorlunda än igår kväll. "vad ville du få ut av mötet?" ja, ja kanske hade hoppats på lite stöd & pepp? "gillar du verkligen fotboll?" nej(?) därför jag sitter & gråter?
Jag är ledsen men era så kallade "alternativ" passar inte mig och som ni sa: När du är 40 spelar du ändå inte fotboll... "sånna här beslut kommer du få göra tusentals ggr i ditt liv" a visst speciellt när det handlar om något som varit en liv i 14 år? När jag tänker efter så kommer jag inte vinna något nytt som jag inte redan vunnit, kommer inte spela på en högre division än vad jag gjort, utan det jag vill, det jag inte vill lämna är laget! varför i helv*tte tror ni då att ett annat lag skulle kännas bättre? det är för mig samma sak som att sluta.
Ville inte kliva upp ur sängen idag ville ligga kvar där, under täcket.

Mitt livs värsta beslut har kommit och jag vet att det kommer kännas förjvla jobbigt men jag vet också att det handlar om att vänja sig.

STJÄRT I NEED YOU! du anar inte.. vill till dig nununu vill bara försvinna.. till dig

kommer ingen vart med det här, inlägget kan bli hur långt som helst, vet iaf att jag måste göra ett val dels för mitt eget bästa så jag slipper må dåligt av det här.


                       
                                                                         john mayer <3


Kommentarer
Postat av: e

:(:(:(:( sluta inte linn<3<3

2010-03-23 @ 10:36:22
Postat av: s

Liiinnn, du får inte sluta.....!!!! Hoppas mötet gick ok? Du får berätta sen.. <3<3

2010-03-23 @ 11:43:48
URL: http://sandral.blogg.se/
Postat av: Caroline

<3<3

2010-03-24 @ 13:39:41
URL: http://wangberg.blogg.se/
Postat av: n

Linn, knaaaas sluta inte :(:(:( <3<3<3

2010-03-24 @ 22:46:05
URL: http://hagendaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0