frrrrrrrrrrrrrreeedag!

woowowo ***lla alla brudar tjabbbbbbbbbaaaaaaööö tränat & ätit frulle, redo inför fredag och sista jobbdagen innan 3(!) dagars ledigt!

Filmen igår då, i mitten av filmen fick jag och ullis våra vanliga jobbiga ryck då det inte går att sluta skratta sen i slutet så sitter båda och gråter! hemsk film! men bra kanske ingen toppfilm men bra. Innan den så köpte jag en gullig liten vit med svarta kanter kavaj och ett linne med spets upptill bak riktigt hint :) hittade även ett bar burberry sneakers! blir dom mina nästa torsdag? hmmm det man inte vet får man ta reda på :)

Ska åka manuell till jobbet idag haha inte kört med växel sen jag tog körkort så får se hur detta går :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0