aldrig utan klackar .

TJA TJA BLOGGEN! skit kul att jag alldeles nyss skrev jordens längsta inlägg och aa klickade bort allt =) bara för att göra dagen lite extra rolig ! :)

men okej! kvällen startade hemma hos carro då med två taggade(?) brudar med tacos följt av fia med hutt, hutt-race och massa skoj & bus med camen hähä !
Därefter droppade asp,kb och mickepicke in och fighten mellan kvinnor & män började! vilka vann förresten? vi eller ? ;D
Senare var Lollo snäll och skjussade oss till mp med stjärt liggandes ensam i bakluckan haha bra jobbat ! :D Första gången för mig på mp och det gjorde mig inte ett dugg besviken FÖRUTOM att jag inte hade klackar.. gick där med mina stövlar och kände mig seriöst fulare än den fula ankungen (även fast den ankan faktiskt är riktigt söt) . Men det gav ett bra första intryck och är mycket troligt att jag hamnar där igen (:
Slutade iaf med att jag bestämt ville gå hem därifrån så blev en näästan 2h promenad hem med pojkvännen 15m framför mig hela vägen hem haha jaja....


Idag hade bio, snabba cash gjort susen men ickerååå så funtar på en filmkväll kaaanske? får se vad som sker nu ska vi iaf snart bege oss till sjärt och hämta bilen sen MAT! ja jvlar vad hungrig jag är !



ps. inte många dagar kvar nu och fan vad tomt det kommer vaaaaaara! ♥ ds.

Kommentarer
Postat av: Syedmariam

love the web site lots of luck love to see more poems

2011-03-08 @ 08:19:04
URL: http://syedmariam.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0