what to do liksom ...

ställde klockan på ringning imorse så att jag inte skulle sova bort min lediga måndag, så att jag skulle hinna prata lite skit med stjärt innan hon åker & nu sitter hon på planet ! påväg mot sitt livs upplevelse, fan ta vara på tiden bruden och du ska veta att jag är med dig hela tiden ! även fast jag kommer sakna dig grymt!
Om jag jobbar på alla dagar nu och sparar lite så kanske jag kan komma och hälsa på när min provanställning är slut & vi har lite uppehåll från fotbollen i höst eller något, jag hoppas på det iaf! eller så ska jag bara spara så snuskigt mycket pengar så vi har sjukt kul senare ist! time will tell nu har du iaf startat ditt nya kapitel =)

Har även hunnit hämta ut mitt körkort, bytt mitt visa electron till visa kort och handlat!  duttig tjej





nu ska jag plugga på lite om skor och sulor ! bollträning ikväll wie


PS. längtar till februari 2011 BÄSTA 21 års presenten! helt klart . DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0