redo för sista dagen innan 3 lediga ;p

1 DAG KVAR ! följt av en spårad kväll på mp ikväll =) meningen med kvällens partande är igentligen som ett "hejdå" till stjärt som snart drar :( buhuuu men vi ska inte tänka på det nejnej vi ska tänka på att vi faktiskt är där tsm och kul ska vi ha allihopa :) det tråkiga är att hon har middag hos sog vid 18 och jag jobbar ju till 20:05 (!) men what to do liksom , får köra fort som fan dit sen hähä
ska ta pt'n till jobbet idag blää känns sådär att sitta och köra automat direkt? vet inte ens hur man gör? går la bra .. hoppas jag.

nu ska jag fixa iordning mig samtidigt som jag ska bränna en cd ;D PYSS




fan va tråkig min blogg typ blivit? saken är den att min computer är ju fortf pajj eller virus... men min morbror ska kika på den snart så hoppppppppppppas !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0