20 barre dårå

klockan ringer och vart är nin miiicke :o hihi han kom med mackor & te gullunge :) känner mig lite sådär lagom bortskämd just nu... men efter att ha vaknat upp efter dessa goa presenter + champagne av mamsen så kan ju dagen inte bli mer än lyckad ! =) Dags att göra i ordning sig inför min 3:e lördag på jobbet följt av middag hemma hos far för att fira min 20 års dag samt min syrra och iggy! =)

 

20..... bitarna börjar falla på plats, mitt mål var körkort. Nu är jag 20 år, har gått ut skolan med bra betyg, fixat körkort, jobb som jag trivs med (hoppas jag får vara kvar efter provanst.) och en underbar pojkvän :) allt är super hihihoho (det enda som hade varit + i kanten va om stjärt hade varit hemma, men hey hon har det skit bra på andra sidan jorden och hon känns närmre än va hon igentligen är så det funkar! =) )

 

ps. det där är världens BÄSTA perfym! viktor & rolf


Kommentarer
Postat av: Tarja

Ett stort grattis på 20-årsdagen. Kram

2010-02-27 @ 10:09:32
Postat av: Caroline

ÄLSKAR skorna! :D ska nog också köpa röda.. o Grattis igen :D <3

2010-02-27 @ 16:10:53
URL: http://wangberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0