bajs linn he he he

Asso jag kan tycka så synd om min lilla micke.. Undrar hur många ggr per dag som han måste höra på mitt - ohhh va jag ätit mkt skit - jag har fan blivit fet, seriöst! - sådäääär vill jag se ut - rör mig inte! - titta inte på mig - vill va själv ikväll o gräva ner mig - vill inte dit för hon är för söt - bajs hy,bajs hår,bajs kropp - hur kan du vilja va med mig - ska träna tills jag seriöst svimmar - ska inte äta på evigheter - o blablabla asso en applåd till honom som står ut med mig???? Jag står inte ut med mig själv... Ibland kan jag faktiskt erkänna att jag snarare gått ned än upp som jag påstår såklart. Vet inte... Hur som helst så måste jag på något vis börja gilla mig själv.. Det är inte bara jobbigt för Micke utan även för mig. Mår dåligt över mina miljarder tankar varje dag. Hur najs skulle det inte vara att tycka om sig själv?

Förresten, sa jag att jag nu är Linn den sko a n s v a r i g a . Vuxenpoäng? Synd bara att det är Gyses sista dag imorgon! Fan vad LONELY jag kommer bli! Det kommer vara Linn & skorna.. "alla på barken och linn", ensam till 1000 kommer jag vara, vem ska jag nu prata skit med alla sega/långa dagar? skorna?! Inte för att det är nå fel på skor, gillar skor men a inte alla som har skor som sitt sociala liv?
-
hihi kul det ser ut när fallskärmen vecklades ut! Börjat fundera på om jag ska önska mig någon annan upplevelse i 21 års present!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hej Linn den skoansvarige! Kirra in mig på skoavdelningen till Mars/April då :))

2010-12-10 @ 03:27:22
URL: http://wangberg.blogg.se/
Postat av: nea

Du är underbar som du är ling ling <3 :)

2010-12-10 @ 15:20:37
URL: http://linneafkb.blogg.se/
Postat av: joss

det håller jag med om! :) <3

2010-12-12 @ 14:07:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0