träning <3

Denna lördag började med att pojken kom med frukost på sängen :) Sen drog jag ut & sprang! Fan vad skönt det var! Tänk att en springrunda kan få en att må så mycket bättre, träning är verkligen det i livet som jag älskar. Min kropp är gjord för träning så det är inte så konstigt att man blir grinig/trött/irriterad när det inte blir lika mycket träning som man är van vid... Men den här morgonen började bra iaf !
Ska klä på mig nu sen dra in till staden på jakt efter julklappar ! Senare blir det julbak med mams, myyys :) !
ps. lycka till ikväll tjejer!

Kommentarer
Postat av: Cissi

kul med julbak :D vad blir det för gott? =)

2010-12-11 @ 12:34:53
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0