tjena påre

amän tjena ! tjockis här! shaaajse va jag ätit skumtomtar i helgen ! haft ett helt rum på jobbet fullt av dom & jag som typ älskar det ... fy.  Fick en julklapp av jobbet också, som jag inte är så jääätte sugen på nu om jag ska vara ärlig! men perfekt att ta med sig i jul kanske?
Hade öppet 1h längre i helgen men konstigt nog gick helgen snabbare än någonsin? Nu väntar jag på mat sen ska jag & pojken åka till heron och kolla bio :) Ska se the other guys !
min fina julklapp..... längtar tills efter nyår , jag & sofi ska deffa tillsammans ! taggad asso haha vi kommer typ svälta oss själva men tillsammans så kommer ingen ge sig haha ;p

Kommentarer
Postat av: syrran igen

NEJ du ska inte svälta dig själv. Om jag ska kämpa ska du fan äta. Du har lovat!!!!

2010-12-19 @ 22:54:18
Postat av: linn

ta det med en nypa salt , bara bli av med julbomben som landat på kaggen höhö-hö! ses snaaaart :)))) tar med lite choklad om ni behöver påfyllning? er JÄTTE påse med godis är kanske slut?? :p

2010-12-20 @ 10:06:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0