storesyster storesyster storesyster

Varit hos systeryster hela långa dagen ! Känns bra, Känns alltid bättre efter att man träffat dig. Du är snygg, Du kommer alltid vara snygg! Du är du det är det som gör dig så jävla speciell :) ♥

Annars så känns faktiskt allting b a j s. Vad gör jag igentligen? Lägenheten blev inte av, såklart. Allt är bajs, känns egoistiskt att säga så men vad gör jag som jag kommer säga till mina barn sen att jag gjorde?
Vem är jag? Jag kände igen mig förut men nu vet jag inte, den personen jag är nu gör ingenting som jag verkligen vill göra. fan

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hallo ! Ringde och messa,inget svar, bla.Kanske dags att söka skolan du vet.Då är du upptagen och bokad i 3 år. kram pappa

2010-12-06 @ 22:26:07
Postat av: syster

fina fina du så glad att ni var här, jobba resa parta plugga leva! Ta det lugnt du hinner, du e ju bara barnet ha ha!!puss

2010-12-07 @ 18:16:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0