Make Up Store

OM det var skönt att träna imorse! kändes riktigt bra :) Har varit & fixat lite idag, bytt lite julklappar & använt lite julklappar hihi. Va på Make Up Store i skärholmen hos en jätte söt tjej som gick igenom lite sminktips för mig. Visade vad som passade min hy osv... självklart blev det så bra så man bara måste ha med sig typ allting hem.... Billigt är det ju inte ... Fick iaf med mig alla produkter till grunderna + en otroligt fin puder borste som det liksom stod mitt namn på ! :) Smink produkter för fan 1500:- , skulle vara billigare att vara kille? eller
'
bytte storlek på mina ralph ja fick av älskling (:
man hittar ju lite smått & gott nu på rean men faktiskt klarat mig ifrån den.. Hur mycket av det man hittar behöver man verkligen? Fick iaf med mig en grymt mysig stor mjuk svart halsduk från carlings som blev min för 99:- (och då betalade micke allt förutom 17:- ) haha. Jag & pengar.. Sparar så mycket så jag blev tråkigt snål! om det inte gäller ytligheter vill söga :p
petter - stockholm i mitt hjärta LIKE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0