Finaste Livvan redan 4 år!!

hur ska jag bli frisk?! som jag är nu är det tvek om jag ens kan jobba imorrn, vad är det här.. jag vet att jag behövs framför allt i helgen! Ska man gå till doktorn ändå? men vadå .. -hej hej kan jag få ngt? gör mig frisk! jag har inte ont i halsen längre men jag är fortf tung i huvudet (febrig) och allmänt seg & hängig.. Legat hemma nu i 3 dagar och gjort ingenting , borde man inte va bättre då? Förutom halsen då så har jag fan inte blivit nå bättre....
Anyway! Prinsen ligger här och myser med mig :) somnat så gott så han ligger & drömmer hihi :)
Dessutom så är det fetaste snö ovädret ute! svaga lilla jag kommer blåsa iväg när jag tar mig ut med hundarna! Huvudet kommer sprängas av allt oljud från "stormen" och benen kommer vika sig av all snö! nene hundarna får hålla sig ett tag !
Ska försöka piggna till liite iaf så rösten håller så man kan ringa Livvan & gratta på 4 års dagen !! Underbara unge! Fan vad snabbt åren går ! läskigt...
..och ja, ja vet det är mega jobbigt att jag inte kan hoppa ner någon rad fattar inte vad problemet är. Men får helt enkelt acceptera att texterna oftast måste sitta ihop...
Min fina Akilles
Fasters fina Livia februari -10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0