för snabbt

lite av dagen















äntligen var det sooooool! =) och såklart den dagen som det var andra planer än beachen som gällde! hihi vi "körde" parasailing, så då har man testat på det också , va inte så farligt (jämfört med tandemhoppet!) det läskigaste här var nog när de drog ner en så man doppade sig i vattnet, HAJ PANIK PÅ DEN?! men jag lever..

vid halv 4 nångång begav vi oss mot philly igen, droppade av tjejerna hos sin pappa & så far vi vidare mot ett köp center så jag kunde shoppa lite mer :D sa där att det kändes som att jag inte shoppat tillräckligt, sen nu när man kom hem hit och kollade igenom packningen lite så okej då har väll kanske shoppat en del (a) höhö
Vi var inne på victorias secret och försökte hitta en bh till mig haha tjejen frågade mig om jag verkligen ville ha en bh som gör att mina boobs ser större ut så ja ba: sure, asso den bh'n gjorde så att folk skulle tro att ja skaffat silikon! det var sjukt bra på det sättet men kanske lite fööööör mkt ? så nej den blev det inte :p

imorrn ska det förhoppningsvis bli sol igen och tjejerna ska vara här från 8-14 nånting så jag kmr iaf ligga vid poolen hela dagen!


när jag vaknar imorgon så har vi bara 2 hela dagar kvar, vad händer med tiden?!?!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjaba ! Du verkar ha det bra ! Jag vill oxå ha samma pilotbrillor som du har på bilden !

kram pappa

2010-08-27 @ 07:31:37
Postat av: Ullis

Oh du verkar ha det jättebra :) Saknar dig!! Hoppas du kommer hit sen :) Kram!

2010-08-27 @ 09:58:19
Postat av: Mams

Schyssta brillor!!! kramisar. ps Akilles längtar efter dig!

2010-08-27 @ 10:14:07
Postat av: linn

mhm :D ray ban :) fan samma fodral ni hade till era fleeera år sen :p

2010-08-27 @ 15:19:30
Postat av: linn

2010-08-27 @ 17:50:36
Postat av: caroline

Åk inte heeeem :((

2010-08-27 @ 17:51:05
URL: http://wangberg.blogg.se/
Postat av: linn

buhuu :(

2010-08-27 @ 21:04:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0