1 6 dagar !

imorgon är det den 3 augusti, dvs. 11 jobbdagar & sammanlagt 16 dagar kvar tills jag åker till USA.
Jag har fan väntat sen tidigt detta år på det här, känns nästan konstigt nu att det faktiskt är dags.

Om 16 dagar så kommer jag att vara påväg till Stjärt, jag kommer må så jävla bra de dagarna, kan inte förklara det jag känner jag vill typ bara IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIH !!!!!!!!!!

nej hörde jag fest eller? måndag .. nu ska jag & pojkvännen festa(!?) 4 jobbdagar väntar och på lördag ska jag
h o p p a. börjar bli nervös asso


4km, fatta att man faller fritt i nästan 1 min innan fallskärmen vecklas ut...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0