njuter .

ledig ! så skönt, ligger och slappar i sängen =) Inte mycket på tapeterna idag.. Ska ut & springa (till chain reaction - daniela) följt av gymmet där jag även vid 4 ska träffa Vicky och prata om kost och lite övningar och så hihi me like (:
Annars ska jag nog bara finnas och mysa med hundarna :)


MINA BEN(!) blidde en runda imorse på 40min sen skulle jag ju ner och snacka med Vicki så nu har jag lite ny & fräsch motivation till hur ja ska gå ner i jeans storlekar bl.a. hihihoho tanken när jag gick ner var att köra lite armar iaf eftersom att mina ben redan var rätt så döda.. men självklart hade vicki 2 pass så var ju bara för mig att bita i äpplet och efter armarna köra core & booty också! Imorrn börjar jag 13, så lär bli träning då med :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0