love love love

06:50 ringde klockan denna lördag då, ville bara slå sönder mobilen och sova vidare men sicken tur att jag tog mig upp och stack ut & sprang ändå! annars skulle hela min dag blivit kass pga ångest... nu blir den nog as bra ist ;) Jobb väntar idag & imorrn, klagar inte , tycker faktiskt det är skönt att jobba helgerna hihihoho kanske inte varje men varannan såhär är mkt lagom ;p För varje dag som jag jobbar så blir jag bara mer & mer säker på att jag hamnat rätt hihi (:

Igår vid stängning så tog jag upp en fotboll och började leka lite, ack så roligt det var! Min kärlek åt bollen finns iaf kvar ♥ På kvällen sen så satt jag och camade med mina bp brudar hihi dom kommer hem från turkland på söndag wihuu =) A-Ekman in our hearts! I sommar F&E då ska vi spräcka högtalarna :)...& telescope :D


eileen & me last year


Nu har jag precis suttit & pratat lite med stjärt :) kl är halv 2 på natten hos henne och hon var uppe för att hon va hungrig hihi vågade inte gå och hämta ngt för att hon var rädd att väcka huset hoho söt :) Men bara så att du vet..... 1 år räcker gott & väl tycker jag :$ tycker alla! sitonge, du ska vara här med oss och göra det gråa sverige färgglatt hihihihoho =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0