slapp dag kan vara hur skönt som helst när man inte har det för ofta.

det bjöds på mkt skratt igårkväll, riktigt trevligt :) ni är så sööööta
somnade tidigt och nu sitter man här , absolut ingenting att göra! hur jvla skönt som helst haha ;p dagiset är stängt idag men hoppas hoppas att jag får jobba imorrn igen + veckan ut.... hoppas kan man ju iaf göra.

Funderar på att dra ut på en liten promenix och lite senare gå upp till vby för att fönstershoppa massa innan jag ska fixa mina naglar ;) :) tänk om man bara kunde få en huuuge summa pengar att shoppa upp! Finns masssssa saker jag behöver lägga pengarna på just nu, det är ju höst nu/snart (?) så hallååå .. :) får inte så mkt för mina hela 6,11kr jag har kvar på kontot (:
ikväll är det bollträning ehm.. WOHO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0