mörkare fast ljusare tider

kom precis hem ifrån en tripp på stan med malin & nea.. fick med mig en foundation för 80:- (50% rea) , 2 st näspiercingar för 50:- till hålet i örat (vet dock inte hur ja ska få in dom tjocka .. ) ett par svarta tajta jeans 299:- thats it!  no more! nu ska ja va snål !

har även satt upp mig på ett spinning pass senare ikväll 60min , puhh va typ 1 år sedan som jag gick på spinning senast, får se hur det här går :p men lovat mig själv nu, meeera träning, mindre onyttigt & mera frukt ist för gudis! i know i can do it ! ((: kunde förut måste bara komma in på rätt spår igen så..
blir väll till att ta med sig duschsaker ner till gymmet eftersom att badkaret fortf är upptaget! ...EUW

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0