kompis det går bra nu

TJAAAAAAAAA! ;p

ytterligare en dag avklarad! nu återstår bara fredagen ! (: sjukt vad snabbt veckorna går ändå.. haha tidigare skrev jag precis att det går långsamt xD men ne jag har det rätt najs ändå.. det tar på ens krafter att vakta massa ungar hela dagarna men tiden rinner iväg hyffsat snabbt.

När jag kom hem drog jag och mams ut och körde bil.. blev lite nya kretsar kring bromma och blackeberg, gick helt okey.. måste bara lära mig att bromsa lite bättre... alltså bromsa tidigare och sånt.. låta folk gå klart över gatan innan jag kör höhö mami blir tokiii (: men det går bra.
Nu väntar jag på käk, ska lägga mig och bläddra igenom H&Ms höst/vinter katalog nu, MYS! synd bara att det händer rätt ofta att man sätt någonting jätte fint sen är det inte alls som man tänkt sig i verkligheten!
Jag & mami pratade också tidigare om att prioritera saker och ting.. då säkert många tycker jag är rätt snål av mig haha! men sanningen är att jag bara hellre lägger pengar på kläder än att t.ex. gå ut och ha kul med mina vänner haha ! inte alltid dårå men mår man bra av kläder så gör man ;p i helgen vill jag iaf parta!


aja livet är tufft .. :p nej men det känns bra nu hihi (: pussi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0