..helt plötsligt så blev det inte lika skönt med helg längre...

... innan jag gick hem idag så fick jag höra att dom ringer mig måndag morgon ifall jag behövs... fy, började ju typ precis komma in i det hela..men men that's life i guess... snyft är väll bara att fortsätta! kanske ska lämna cv på worldclass? time will tell!

nu snart måste jag iaf ta mig ut, det är inte alls okej med min kropp nu, den är rent åt helvette :p måste sluta äta bröd som jag börjat med.. man blir så jvla svullen! missade träningen idag igen så funtar på att dra ut och springa , gymmet eller bara en låååång promenad med hundarna(?) röra på mig är ett måste iaf..

de flesta ska på premiären av flickan som lekte med elden ikväll så får se vad jag hittar på.. mami är borta så får passa hundarna hela helgen iaf ..


 


Kommentarer
Postat av: Jannica

åh älskar den låten

2009-09-18 @ 17:56:40
URL: http://caronica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0