ÄLSKADE 80-TAL!

Guns N' Roses

Knockin' on Heavens Door

Patience

Sweet Child O' Mine



Red Hot Chili Peppers

Under The Bridge

Scar Tissue

Hey There Delilah



Skid Row

18 and Life

I Remember You



Green day

Good Riddance

Wake me up when september ends



där har ni några favoriter! älskar 18 and life med skid row.
förutom 80-talet så finns det en hel del sköna från t.ex. 70-talet också!
en kväll hemma en fredagskväll som denna är inte så tokigt.. sitter och lyssnar på massa musik kollar lite tv och bara tar det mega lungt! :) gick 1h med vovvarna förut och la mig i badet när jag kom hem asso det är verkligen ISkallt här hemma :S inatt sov jag med mjukisbyxor & t-shirt på mig + täcke och överkast! imorrn blir det partaj och vi ska föra nästan hela laget tillsammans (?) följt av utgång! låter som att det kommer bli riktigt kul!  hoppas jag lyckas fixa hundvakt bara...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0