borlänge imorrn.. vinna eller försvinna(?)

go'kväll! cyklade och köpte godis påväg hem från träningen, sweeet ! blev så jvla otaggad när jag fick höra om the game imorrn... nödvändigt att ens åka med? en heeeeeeeeeel dag går åt för att vara stöd(?) haha! whatever..... öljväoierhgheldab!

skönt med helg ändå men hade varit skönare med sovmorgon... känns lite tråkigt när man inte vet om man ska tillbaka till dagiset nästa vecka eller inte då man bara är vikarie, men känns ju som sagt som att man börjar komma in i det och jag gillart faktiskt :) måndag är ändå en planerardag så är stängt då men på tisdag är jag redo igen! plzz (:

om 20min är det idol! kom igen nu, ut med henne. men jag tror dock att dom kmr behålla henne eftersom som att hon aa är som hon är ..tyvärr.


FÖRRESTEN SÅ KOMMER MIN STJÄRT (caroline) HEM INATT! ♥ ♥ ♥


update:

YEEEEEEEEEES! SHE'S OUT!




Kommentarer
Postat av: caroline

yaaay, nu e jag hemma :D

2009-09-26 @ 12:12:01
URL: http://caronica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0