blöö

inge jobbbbbbbbbb, blä. Bara fortsätta söka lite olika.. tänkte lämna cv nere på worldclass(om det blir av).. ska bara ta mig i kragen och orka mig dit, måste ändå träna. Men nu fick jag precis reda på att jag ska jobba imorrn :D! wiee,, skulle typ jobbat idag med(?) men the boss is sick så de hade inte mitt nummer.. illa men men en dag ledigt kan ju vara rätt skönt ändå :p ..

ikväll är det bollträning och jag längtar typ?! haha va händer ((:

ANYWAY! Nu ska jag bege mig ut på promenad i det härliga vädret med världens finaste & goaste hundar (: sen gymmet därefter en fet jvla lång varm dusch följt av mys med vovvarna & vänta på att mams ska komma hem för dagen så att vi kan övningsköra ;p


19 maj -07
här var akilles bara 1 dag gammal! (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0