3 doors down spelas kvällen ut ♥ !

puhhh, nu känns det bra (: ! när man väl sitter på den där jvla cykeln så vill jag bara gå av och dra därifrån.. men det går ju inte ... fatta pinsamt! då skulle jag verkligen aldrig någonsin kunna sätta min fot på gymmet igen! alla skulle ba: kolla där är klenot! haha nej så jag pinar mig igenom de där jvla passen och det känns så sjukt bra efteråt som sagt (:

sjukt vad fort dagarna kan förändras ändå.. innan dom ringde mig från dagiset så vaknade jag runt 11, sen satt jag bara och degade tills bollträningen som är på kvällen... Nu; går man upp - äter frukost - dagiset - träning, sen är dagen slut? känns sjukt skumt men det är najs iaf ! hoppas det håller i sig !!
börjar redan funta på vad man kommer göra med första lönen haha, vill verkligen bara shoppa upp det ! men när jag väll har pengar så är jag en riktig sparare och det börjar luta mot att spara det ifall jag får för mig att hälsa på syrran & brorsan med familjer i thailand i vinter (a) ((:

c:a 1½ h kvar nu tills det blir myspys & sömn! är ju en dag imorrn också

phöhössi nu ska jag kika på idol och skratta lite (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0