Nea 19 barrrrrrrre


hejhopp!
igår så befann jag mig nog i vällingby heeela dagen med mickepicke (: han som inte skulle köpa nååågra par jeans kom iaf hem med två (a) synd va höhö, jag hittade iaf också liite saker b.la. ett impulsköp(?) eller kap ?? jaja en björnfitta som det så fint kallas hihi :D riktigt söt (:

när det började dra ihop sig för kvällen så droppade M mig hos fulen och sedan begav vi oss mot födelsedagsbarnet Nea! Mycket brudar (+ en kille, men det är faktiskt okej om man bara är 1mån & 3veckor (a) gahhh så söt! ) var det där både fotbollstjejerna och andra så det va trevligt :) efter mat, fika, idol , lite spelande och taggande så begav vi oss in mot stan till collage!
Hade aldrig varit där tidigare men tycker det var bra. förutom att det var  s å - s j u k t - v a r m t !!


  


måste bara avsluta med att jag har världens bästa vänner . helt klart 


på tal om det så drar jag och träffar carrolutten även kallad stjärt nu :))))))))))))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0