SNORK

hejhopppppp vi kom upp imorse ! wäääj men när klockan ringde började jag & mamma diskutera på sms om vi inte skulle skita i poweryogan och sova visare istället :p men nejnej vi tvingade oss upp! men sen gick jag och la mig igen efter till 10 höhö. anyway ! tänkte att jag skulle knalla till Resteröds och lämna CV men självklart funkade inte skrivaren hos mamma! så duktig som jag är knallade jag hem hit till papsen men han hade bara svart färg så nu är bilden på mig svart/vit ;( AAAJA slutar ändå med att jag inte vågar lämna där hahaha neeerd!
ska hämta ut ett paket från h&m också, min lill ajacka + halsduk wowoo bättre sent än aldrig :p ...typ
undrar om ullis jobbar.. då kan ja ta en fika med henne me xD haha aja CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0