såååå orättvist !

.. var det inte jag som skulla åka till London ????!  buhää, ikväll drar min mami dit och återvänder på tisdag, lyllo ! mig lämnar hon kvar i skiten ! haha nejdå ha så kul och tänk inte på mig xD blir med andra ord hundvakt tills hon kommer hem, förutom alla dessa jobbiga morgonpromenader så är det rätt chill, blir alltså en vit helg för mig lite trist bara eftersom att det är amerikanarnas sista helg här i Sverige ;/

aaaaaaaja om 1h ska jag på booty följt av core så blir lite träning ! ingen bollträning ikväll, faktiskt lite trist haha hara bara en onödig(?) match imorrn sen 3 bollträningar nästa vecka innan vi går på "jullov" ! hur mysigt låter inte det :D? vill ha massa snö, träffa tomten, pyssla med pepparkakshuset & få öppna paket !!! äta massa tjockis saker lyssna på julmusik och käka mina efterlängtade prinskorvar !!


akilles gillar också julen, spec. snön när han är ute ska han fånga varenda snöflinga
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0