lite extra moneybunny (:

imorse när klockan ringde var jag huuuuur trött som helst ! ville inget hellre än att ligga kvar i sängen :p och fan vilken tur jag har ändå låg jag och tänkte, micke måste till jobbet medans jag kan ligga kvar i sängen hihi :) men icke då varför är det alltid när sängen är som skönast som det ringer och man får jobb ? :p haha ska inte klaga men ändååååå så jvla svårt att ta sig upp på mornarna ! då spelar det fan ingen roll om hur nära man har till jobbet..

men såhär efter en hel dag med massa pyssel & bus så känns det bra ! ((:
sitter och väntar på att det är dags att ta sig till bollträning . Ikväll blir det mys hos hillgur(?) (:



det snöade imorse :D ytterst lite men ändåååå fett cosy ju! (bilden är från papis fönster last year)


Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag undrade vart du hade hållt hus hela dagen :D Ska du jobba resten av veckan eller var de bara idag?

2009-10-13 @ 19:58:17
URL: http://caronica.blogg.se/
Postat av: linn

det var nog bara igår.. brist på personal men man vet ju aldrig (: du jobbar väll hela veckan stjärt? :)

2009-10-14 @ 09:42:05
Postat av: Caroline

okej, aa men det är ju bara eftermiddag :)

2009-10-14 @ 10:34:00
URL: http://caronica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0