ikväll sätter skiten(?) igång igen !

yepp ! ikväll har jag fot(bög)bollsträning.. inne i rissne blää fan vad b .. men hoppas det kommer vara roligt! Har inte längtat efter fotbollen ett dugg, inte ens lite så det känns sådär att det redan startar igen .. men men som sagt, jag hoppas på det bästa iaf :)
testade precis mina dojjer som legat och dammat i garderoben, fan vad stoora det är, as obekvämt ju :// suckkkkkkkkkkkkkkk !


Är även bara 1 vecka kvar tills första advent hihihi fan vad cosy råå :)) jag som dock planerar på att skita i julen..
inge kul utan ekonomi så den bajsar vi snett på tycker jag. Skulle inte ha ngt som helst emot att få ett jobb nu och jobba på julafton , vill bara ha pengar !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0