hallå intresseklubben

känner mig så jvla  f-u-l .

Redan när jag klev upp imorse kände jag hur trött(?) kroppen var.. Ändå så pallrade jag mig ut och sprang och fan vad skönt det var! ..i början. I slutet bara svartnade det för ögonen & kändes som att jag skulle svimma men fan vad B och börja gå? haha så fortsätta tills man va hemma och det va lite äckligt att sluta springa usch, obehagligt kändes som att jag skulle ramla ihop men icke rååå ..
När Micke sedan kom hit så somnade vi rätt upp & ner nästan 2h.. och efter det så har jag fan ont i hela kroppen! ingen huvudvärk eller så men min kropp shitt va svag jag känner mig.
ska mysa sönder mig ikväll framför paradise hotel!

Imorrn ska jag träffa min "pt" igen, vi ska gå igenom min matdagbok osv.. tror dock hon kmr skälla lite på mig för jag inte sköter kosten på rätt sätt aaja time will tell.. kan vara svaret på min döda kropp? ääsch vad vet jag :) ska iaf bli skönt att snacka av sig lite :)

sen som pricken över i't så var ju jag hos doktorn för kanske någon månad sedan och fick någon salva mot finnar. tack , den hjälper verkligen! SAJK! ohhh vill inte se ut såhär :'(

Kommentarer
Postat av: S A N N A S . R U M

Gud vilken härlig blogg du har. älskar sättet du skriver på, utseendet, rubrikerna är intresseväckande och ah... du ärbara grym! bloglovin' diiiiirekt!

2009-11-19 @ 11:34:09
URL: http://sannasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0