det snurrar i min skalle ..


familjen - det snurrar i min skalle


yeahyeah man mår som man förtjänar fast som sagt så borde man inte behöva må dåligt bara för att man har haft lite roligt liksom men men snurrar lite lagom i skallen iaf, inte sovit såå många timmar inatt heller kunde inte sova så kommer vara lagom trött ikväll!
Först så fixade jag, jannica & carrouw oss lite sen begav vi oss till Hardrock och käkade med lite annat folk, mysigtmysigt =) Därefter drog vi till grodan och tur nog så stod jannicas sister längst fram och kunde hjälpa in oss smidigt det tackar vi för (: Det tog väll ett tag innan det blev fart på stället och carro gjorde allt för att tagga till mig haha ! Tillslut stod vi och hoppade på dansgolvet och jag fick faktiskt lite rhodos feeling där ett tag när carro står och hoppar med "rhodos johan" hihi dock såg det väll inte riktigt lika crazy ut som på party ön iaf inte från carros sida.. haha :D Efter ett tag så säger carro: näfan linn ja tror vi är på fel dansgolv.. Vi tittar oss omkring garvar och kikar på det andra där då alla "svenskar" befann sig haha fan vilka typiska svennebananer typ 2 st som stod och dansade :p jaja när fötterna dunkade lagom omysigt bestämde vi oss för att dra oss hem men först stannade vi till vid hötorget lite och snackade med 2 små pöjkar (: Va kul att se dig igen lilla johan måste ses lite oftare faktiskt! Sen på tunnelbanan börjar Carro snacka om att hon har svinan bara rätt upp & ner haha! så skön, så vi satt och diskuterade de lite med folk och sen vettja fan vad som hände kände som att vi i vagnen blev en stor familj haha nejdå men hoppade på en lagom dyng grabb som började diskutera om vem i vagnen som ville ligga med vem osv.. haha

jaja blev en lyckad kväll iaf =)



 

bildregn från carrouws camera

    
          


idag får vi se vad som sker, snackades igår om att jag & stjärt ska baka lite lussebullar eller
ngt samtidigt som vi är iklädda tomteskägg & tomteluva och dansar till julmusik(?) återstår att se..

förresten så sa carro igår att efter den här kvällen så ska hon inte dricka fram till julafton... tror vi henne? jag gör inte!


Kommentarer
Postat av: Caroline

nej det gör inte jag heller! Haha kom på att Jag ska fira Elin den 19onde.. men till dess ska jag försöka (A)

2009-11-28 @ 14:38:52
URL: http://caronica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0