1 advent

blidde en hyffsat tidig morgon för mig då lilla pojkvännen skulle upp & träna med aik... han berättade inte det förns vi träffades så kunde ju inte dra hem då! haha :p men var ganska bra att jag kom upp ändå, har fixat till 2 CV som jag ska lämna på stadium & intersport .. Ska bara äta upp min soppa =)
Ikväll är det träääning och jag längtar hihi ((: Ska snackas med nya tränaren 1h innan, får se hur det går då senaste samtalet höll igång i kanske 2min haha som sagt mycket snack i omklädningrummet när inte tränarna är där sen är det knäpp tyst :p

men men 1 advent today och inte alls långt kvar till julen.... julen är fan skit mysigt men inte i år.. vill inte fira jul!
första året på ett tag som jag faktiskt har skrivit en önskelista! men funtar på att riva sönder den? har ju ändå inga pengar själv att handla för så vrf ska jag ha... whatever det är ju bara en dag, kanska ska ta mitt pick & pack och dra iväg nånstans den kvällen? ensam och låtsas som att det är vilken dag som helst? värt att tänka på



Kommentarer
Postat av: Anonym

Klart vi ska fira jul! Pengar är inte allt... Vi kan ha mysigt ändå. Spännande med önskelistan! Jag kan önska mig sånt som inte kostar typ städning och tvätt varje vecka, fniss

2009-11-29 @ 21:55:49
Postat av: linnn

:(

2009-11-29 @ 22:02:05
URL: http://linnlissel.blogg.se/
Postat av: Anonym

:)

2009-11-29 @ 23:40:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0