tummen upp för fulens land!

... nu hade jag kunnat sitta på bryggan med en cider och snacka massa skit el kanske vara ute på vattnet med ngn båt och bara rororo vart fan man vill men är hemma istället..  om vi hade planerat att stanna till imorrn så hade jag lätt gjort det men nu hade vi varken dricka eller mat så .. men får ta en vända dit igen nångång!
det var super mysigt iaf, riktigt bra! ((:
hemvägen satt vi 5 brudar i en liten gullig tjejig cab då kan man ju faktiskt inte ha annat än skojj! gillar att elin sitter och ska ha ett seriöst samtal med mig samtidigt som hon har käkat sin glass med hela ansiktet haha!

aja nu måste jag ta på mig något & fixa lite sen ska jag typ träffa elin o hillgur igen höhö looove :) får se vad som händer.. kanske ska förbi strandbadet o kika där lite folk ska chillkröka o grilla men time will tell... verkar ganska tröttsamt på vår front .. eller?


bilder kommer när fulen orkar fixa in dem till datorn (: 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0