så jvla trött på livet just nu

trött trött trött jag är TRÖTT! Jag tog mig iväg och tränade iaf.. bra var väll det för blev mkt points today (: Innan det fixade jag naglarna + att jag hittade ett par skor också hoho ett par gladiator sandaler med nitar me like! Har inte blivit mkt matte alls för min del, fuck! Måste starta nu... vill klara det imorrn orkar inte ha det kvar, är så trött på livet just nu.. Malin rättade mig även idag att det inte alls är 40 dagar kvar till rhodos det är fan 40 dagar + en hel jvla månad till! SUCK va långt det blev nu..

fram med matteboken linn! .. och varm o´boy hihi .
Elin bara så att du vet tack för att du tränade idag! Du kanske inte vet det men du är en jvl till glädjespridare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0