Nu ska jag inhalera lite Oleum Basileum

nu har man iaf rört lite på sig ! tog en prommis med akilles & fulen och kollade på när tjejorna tränade, snackade me coach-christer och kom fram till att jag inte ska spela på söndag , matchen på söndag är viktig men matchen efter de är viktigare. jaja är väll bara att gilla läget ! ni får fan se till att vinna!!

har varit på apoteket och köpt oleum basileum höhö aldrig testat men nu ska jag bli frisk! man kokar upp vatten och tillsätter cirkus 3 droppar sedan ska man inhalera ångan i ungefär 10min, 2-3 ggr per dag. det ska få bort täppt näsa och hosta, hoppas det hjälper hatar hosta ...
förresten vad händer ikväll? lungt iaf





Glider i sommartider

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0