mufasa (mr.R) i lejonkungen är MIN!

så sitter man & käkar köttfärssås då och taggar till inför match! blev myspys igårkväll med lite tv tittande & massa tjockisgottis sedan blev det lite fotbollsspelande med 3 andra tomtar och därefter mera film och tjockis (:
ikväll måste jag plugga .
hoppas min dumma nacke håller på matchen idag ...




min lilla bebis äter fortf ingenting men han dricker o kissar såå... men han måste ju äta.. iaf lite om han inte får i sig lite mer ris ikväll så måste vi ringa till farbror doktorn(?)  ♥

Kommentarer
Postat av: Felix

Prata för dig själv när du säger tomte ;)

2009-05-24 @ 14:57:44
URL: http://funkyme.blogg.se/
Postat av: linn

tomte!

2009-05-24 @ 22:08:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0