morning

seg natt har vaknat pigg flera ggr & bara väntat på att klockan ska ringa .. nu såhär på morgonen har jag tagit bort min lampa och hängt upp min boxningsäck ist . ! Fint är det inte! men vad gör man inte ...
Har typ inga lektioner den här veckan haha 1 per dag och inga alls ons, tors& fre ;p Ska göra mig iordning nu för att dra upp och käka lunch me brydarna - elin.

Ikväll är det träning och då kommer Elin :D Hon kom hem från London idag :) ! sen efter det ska vi & hillgur kika på BP - Helsingborg el Mr.x vs Henke ;) ;)
Ska köpa en älskling efter skolan idag också haha :D vad det är får ni se senare :) jag må vara 19 .. men i vår familj har man aldrig tackat nej till detta. (vet inte om jag ska hålla hnm utanför bloggen så han kan röra sig på stan oberörd)

övrigt:
Min lilla finen fick besked om att korsbandet är av idag ;( helvette ! Vi behöver verkligen dig bruden :( men finns ingenting man kan göra åt saken, lovar att kriga extra för dig :)) Fattar inte hur ks kan vara så jvla dåliga alltså ska fan aldrig åka dit när jag skadat mig, sjukgymn. dirr! men nu ska jag inte skada mig iaf så.. men läskigt hur enkelt det faktiskt är att pajja korsbandet :// 
be strong fulen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0