match mot serieledarna idag!

go norge ! hans låt var bättre när man såg honom, nte för att han är så snygg men charm hade han allt, tror jag också ska satsa på en kille som lirar fiol haha ! då kan ju vi lira tsm har nog nå kunskaper kvar ;) sverige borde dock satsa på annat än melodifestivalen... spelar fan ingen roll vad vi har för bidrag vi kommer ändå alltid vara...sverige.

om cirkus 1h ska jag & akilles möta fulen och bege oss till grimsta och heja på elin och resten av tjejerna! serieledarna nu, kriga kriga KRIGA!! är så sjukt taggad, vill spela! men icke då! Blev iaf glad när jag vaknade för jag la mig igår med världens halsont och sånt skit brukar bara bli värre under natten men inte nu :D  hoppas det här håller i sig nu så jag blir frisk snart!!

efter matchen ska jag och prinsen hem & äta hos papi och snacka lite om studenten .. 


 
♥ jag fulen & elin i turkiet iår (:  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0