måste få tbx min motivation

JAG VILL SHOPPA!!!!!!!! Så jvla shoppingsugen! ohhhhh.... ja vill ha ett jobb! i en klädaffär , annars får de va¨ ! :p
Igår drog iaf jag ut me mina brydar el ut & ut vi satte oss o chilldrack lite ((: myyys ! Saknar villan ngt enormt just nu.. Den var perfekt till att bjuda över lite folk på grillning buhuu

Idag händer så mkt som nada, jag måste plugga matte men får se hur det blir med det för jag orkar verkligen inte, tror att jag börjar bli sick också men det återstår att se. Är grymt sugen på att dra o bada haha beef vilket inte heller blir av haha mkt man vill.. Mina öron är fortf fulla me vatten från turkiet så aa måste fan dra iväg o spola dem i veckan.. :/ maha! vilka problem.. Är sugen på glass!! men det här håller inte, måste skärpa mig, få tbx min motivation.

idag kommer min prins hem!


olsen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0