fredag (brist på fantasi)

i did it! tänkte skita i att gymma idag, åka in till stan istället men så blev det inte för jag pallrade mig ner tillslut och duktig var jag (: har så ont i vaderna så löpte 40min först för att mjuka upp dem men jag vette 17 om det känns så mkt bättre så paxade precis min tränare innan träningen senare idag för massage eller massage o massage det är mer tortyr eftersom att han trycker på alla de ställen där det gör som ondast men det behövs jag gillar tortyr!

Sitter o snackar skit med carrolutten på msn just nu haha vi har så mkt o snacka om så vi drar upp 4 ämnen samtidigt så tillslut går det inte att hänga med hoho


  


Ikväll blir de lungt lungt och åter lungt! Jag, akilles & hillgur ska hejja på flexie när han lirar fussboll.
Samling på grimsta 06:00 imorrn för att starta resan mot härliga sundsvall där säsongens 3:e match ska spelas, nu är det fan dags för poäng! vad händer....


Kommentarer
Postat av: Caroline

ME loooove you :D

2009-05-08 @ 14:32:38
URL: http://carjan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0