fel riktning ...

morning ! sitter med duntofflor, mjukisar, t-shirt o tjocktröja + ett extra element som är i full gång! frös hela kvällen igår + natten och nu när jag sökte på google så är det när man fryser som febern stiger fan hoppades att det skulle vara tvärtom! inga c-vitaminer hade vi kvar heller så har gurglat mig med saltvatten , käkat tomater, petat i mig ipren, strepsils och nu sitter jag & dricker te ! fanfanfanfan det här händer bara inte imorrn ska jag vara frisk!
 borde igentligen bara ligga hemma och dega idag men... 1. måste köpa dojjerna ja lagt undan på topshop, 2. äta med brudarna, 3. jobba med vårat natur arbete(?) , 4: hitta ngn klänning till imorrn! då jag är frisk... :)



somewhere only we know - keane , sjukt fin 


Förresten så är det min lilla namnsdag idag hihi (: det första jag såg i köket när jag kom dit var ett litet paket från min kära lilla mami :D självklart var det dag & natt kräm så slipper jag sno av henne hela tiden ;)

kom gärna med förslag på hur man blir frisk SNABBT! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0