BARA cirkus 3 veckor kvar....?? ÅNGEST

I 2 JVLA TIMMAR LETADE VI EFTER SKOR! ... men vi hittade inga . la därimot undan ett par från topshop som jag ska köpa imorrn, vet dock inte om jag ska behålla dem el ej, men lika bra att köpa dem medans dem finns kvar sen kan man lämna tbx dem om det vore så (:
Så när jag kom till vby efter stan trippen så möter jag brydarna utan shoppingpåsar.. el jo en påse hade jag.. en från apoteket! (y) bra jobbat linn...

BÖG MSN vägrar fortf. att funka.. antingen har ngn mobbad jvl loggat in på min & bytt lösen.. eller så är det bara ngt allmänt mega fel.. sak samma

Blev ingen träning för min del idag, lika bra det..

Hille min lilla vän sa att det bara var c:a 3 veckor kvar i skolan ehhhh ÅNGEST!?


nu har jag gjort en ny msn el jag och jag.. jag ruttnade tillslut så tack flexi !! (: kul att man har 0 kontakter nu bara ..
ADDA ADDA ADDA ADDA ADDA ADDA ! finns på face (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0