3 points

BRA TJEJER !!!! :D :D vinst 3points! yes!! nu har vi 4p haha wähäääj !
imorrn tänker jag träna . skiteri.. jag ska träna . orkar inte vara borta mer än 1v.......  just så som jag har nu hade jag för cirkus 3(?) år sedan när jag hade twar och tränade inte på ungefär 5-6månader jag dör seriöst om det skulle vara det men tycker inte att det borde vara så.. har ju trots allt inte tränat när jag vari sjuk så mkt nu ...  vi får väll se! jag börjar imorrn iaf så får vi se om jag blir sämre igen el inte höhö

köpte en till klänning idag btw så nu har jag ett nytt problem! vilken ska jag ha på student lunchen och vilken på utspringet???

jag vill inte vara hemma!!! vill göra något!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0