Turkiet om 11 dagar!!


R E M - Losing my religion


go'kväll! ...äntligen kväll, känner att jag behöver lägga mig & få en omstart. Har inte alls varit min dag idag.  Matteprovet gick rent åt h-e-l-v-e-t-t-e =) , efter skolan var det bara snabbt hem och hämta fotbollskläder för att bege sig mot bosön. Träffade nea camilla o karro och gymmade innan bollträningen ;p Nu har jag & mamsen precis käkat våfflor med sylt & grädde :)
Tänkte lägga mig i sängen och gosa med min min min akilles nu (: imorrn har vi bara en lektion som varje torsdag, 2h historia, lööööööve! skriver ett arbete om avrättning/dödsstraff och det är riktigt intressant och de gör ju allt mkt roligare :)



    
världens absolut bästa kille



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0