trött linn




med Take that-Back for good säger jag godnatt! förvånar mig att jag fortf är vaken eftersom att jag varit så grymt trött sen jag kom hem ifrån träningen ikväll, min kropp är död, jag är död.. inte rent bokstavligt talat men anyway! sängen kommer vara galet skön kan jag lova!

imorrn startar jag 10 med historia, dagens enda lektion men vid halv 2 ska vi redovisa vårat projektarbete! alltså.... HAHAHA .
sen vid 17 ska vi på föreläsning med laget, lyssna på Magdalena Forsberg (pinsamt om jag skriver helt fel nu) när hon snackar om kost och hur man ska orka med att träna på elitnivå eller vad det är? hoppas hon säger något vettigt för jag behöver hitta motivation! ... och hoppas hon inte snackar för mkt om kost, hatar sånt, finns det ngt tråkigare? inget sånt sätter sig i mitt huvud, jag käkar det jag vill, thats it!
efter det har vi fysträning, men ingen löpning, puhh!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0