massage!

skoldagen avklarad! wähäääj och vet ni vad!? min telefon ringde & det var grannen (hon är massör och har egen "salong" el vafan man ska kalla det hemma hos henne) vi pratade om min rygg och försökte hitta ngn snabb tid men eftersom att min fotboll är ivägen så fick jag komma dit ikväll! Hur snäll får man vara :))
Hon gjorde min dag vill jag lova, fyfan kommer va galet jvla skönt!

Nu ska jag fortsätta med mitt CV + personliga brev.. Sen baaaada! Fan .. fanfanfan det är bara c:a 3månader kvar av skolan!!! Har redan gått från 6 års - 3:e ring... 13 år, god damn tiden går fort.. Jag ska ha grymt roligt den här sommaren sen börjar arbetslivet på riktigt (?) måste fixa jobb, klarar mig inte utan pengar. Oh jag kommer sakna skolan, alla tokiga människor! :) men samtidigt ska det bli så ruggigt skönt :) 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0