lantis på skivan?

hejhopp! startade dagen med att käka med hillgur efter det var det matte sedan idrott! sista lektionen inomhus buhu ;( tråkigt att ha utomhus, är alltid brännboll och det är så jvla BORING isak! .... :p  sen vandrade jag elin o finen lite i vby men hittade inte så mkt, ett vanligt svart linne och sen en jeansjacka men den fanns inte i min storlek :( Haha asso hille hade med sig ett par byxor idag som jag skulel kunna ha på skivan om jag ska vara lantis men a ja vet inte... kan ju glömma saken med att se bra ut på torsdag iaf.. men det är väll kul
ikv. har jag faktiskt varit på cross-fit el va de heter lalala borde inte men det var jag och kul var det!
nu ska jag kolla på film!

inte så pjåkig dag imorrn:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0